OBTAIN PRODUKTER & SERVICE 

Retail Integration Service (RIS)

Retail Integration Service er en ISV løsning der installeres i Dynamics ERP-system og agerer bindeled imellem standard Dynamics Retail og det POS system, der benyttes i butikkerne. 

Tilpasset integration mellem ERP- og POS-system

Det kan være en udfordring for mange retail virksomheder, at skifte til Dynamics 365 F&O, pga. skiftet til Microsofts CloudPOS. Det er ikke alle retail virksomheder, der er gearet til at skifte alle systemer ud på den én gang. 

Da vores Retail Integration Service benytter standard Retail funktionalitet og datamodel, kan eksterne POS-systemer eksistere side om side med Microsofts egen CloudPOS.

Der er ikke behov for at skifte POS-system, og dermed heller ikke en Big Bang-udrulning af både ERP og POS på samme tid. Hvis man ønsker at skifte POS til CloudPOS, kan dette gøres en butik ad gangen.

 

Kendte problemstillinger og udfordringer

Grundig forståelse af datastrukturen og dataformat, samt levering af korrekt data.

Ved brug af andet POS end CloudPOS, kræver det omfattende og omkostningsfuld kodning af egen integration.

Skalering af integrationen, til fx flere butikker, flere produkter eller flere lande.

Udfordringer vedr. datasikkerhed mellem ERP og POS.

Holdbar integrationsløsning mellem ERP- og POS-system

Behold dit nuværende POS-system.

Tilpasset integration mellem ERP- og POS-system.

Levering af korrekt dataformat og forståelse for datastruktur.

Understøtter/benytter standard opsætning af fx priser, rabatter og butikker.

Importerer salg fra POS og behandler det via standard Commerce-funktionalitet.

Indeholder altid et ”snapshot” af, hvordan de POS-relevante data ser ud lige nu.

Understøtter et variabelt antal POS-systemer – både eksterne og CloudPOS.

Indeholder out-of-the-box integration i et foruddefineret format, der kan integreres til.

Sikker og optimal integration af jeres data

Udfordringen med integration af et ERP- og POS-system kan være mange, hvoraf nogle af dem er dataformatet fra det ene til det andet system. Det kræver en grundig forståelse af datastrukturerne i begge systemer, så de leverer den korrekte data – i begge retninger.   

Der kan være udfordringer med skalering af integrationen, til fx flere butikker, flere produkter eller flere lande. Og der kan være tale om sikkerhed vedr. den data, der skal integreres. Derudover er der mange flere brugere, der skal lære et nyt system, hvoraf der kan opstå fejl i både back office og ude i butikkerne.  

Med vores RIS-løsning, tilpasser vi en integration, der passer til jeres systemer, så de kan tale sammen og sikre en optimal integration, så I ikke behøver at skifte alt ud på én gang.  

Scroll to Top

Kom med til GRATIS WEBINAR

Automatisering af dine CO2 emissioner
 

Få et overblik og data til din ESG-rapportering via Business Central. 

Med BeWo’s AI-drevne CO2 beregningsmotor til ERP-systemer, kan vi hjælpe din virksomhed med at få styr på din CO2 data og emissionsberegning. 

Deltag i vores gratis webinar og hør mere om hvordan det fungerer.