Continia Document Capture

Accelerér din produktivitet og automatisér dine daglige processer

Hvad er Continia Document Capture?

Document Capture er en komplet løsning til at importere, registrere, godkende og arkivere købsfakturaer og kreditnotaer direkte i Business Central. Andre dokumenttyper håndteres på samme enkle måde, mens alt dette sker med minimal brugerinvolvering. Det sparer dig både tid og besvær med at skulle registrere indkomne fakturaer manuelt. 

Udfyld formularen hvis du er klar til at skabe værdi i din virksomhed med Document Capture!

Med Document Capture kan du bl.a.

Spar tid og ressourcer

Alle indgående fakturaer downloades og processeres automatisk. Alt relevant information fra dokumenterne overføres automatisk til Microsoft Dynamics Business Central.

Tilgå dokumenter hurtigere

Det digitale arkiv indeholder alle pdf-filer og indscannede dokumenter, som du nemt kan tilgå fra alle de relevante steder i Microsoft Dynamics Business Central.

Godkend overalt

Du kan godkende fakturaer overalt, forudsat at du har adgang til en webbrowser eller Microsoft Dynamics Business Central.

Hurtig fakturamatching

Strømlin håndteringen af købsfakturaer. Ved at bruge 3-way matching kan fakturaer matches automatisk med eksisterende købsordrer eller kvitteringer.

Håndtér alt omkring leverandørfakturaer direkte fra Business Central

Kernefunktioner og fordele

Digitalt fakturaflow for Business Central-brugere

Vink farvel til manuel indtastning 

Arbejder du i en økonomiafdeling, er du sikkert bekendt med ønsket om at bruge mindst mulig tid på at indtaste data manuelt, når du skal håndtere købsfakturaer og kreditnotaer og andre indgående dokumenter.  

Løsningen supporterer som standard en lang række dokumentformater, PDF-formater og elektroniske formater som de største XML-baserede fakturaformater i Europa, hvilket giver en komplet løsning til at kommunikere effektivt og problemfrit med dine leverandører verden over. 

PDF- filer bliver automatisk downloadet fra foruddefinerede e-mailadresser, og herefter sørger den indbyggede OCR-teknologi for automatisk at overføre den relevante information fra dokumentet til de korrekte felter i Business Central. Dette gør det hurtigt og effektivt for dig at arbejde med indkomne dokumenter.  

 

Advanced Capture  

Registrering af data sker, når linjer på en faktura eller en kreditnota genkendes og overføres til købslinjer. Det sker helt automatisk, men de præcise oplysninger, som du har brug for at registrere, afhænger af den specifikke dokumenttype.  

Har du eksempelvis behov for at importere komplekse dokumenter, eller hvis du modtager et stort antal af dokumenter fra flere forskellige leverandører, som indkøbsfakturaer, salgsordrer, kontrakter, varecertifikater, forsendelsesnotaer, kundeerklæringer osv. får du et automatiseret arbejdsflow til håndtering af disse. 

 

Order Matching  

Når du arbejder med indkøbsordrer og returordrer, kan du få gavn af et system, der automatisk kan matche dokumenter op mod hinanden. Funktionen til ordrematch i Document Capture matcher indgående forretningsdokumenter, som indkøbsfakturaer og kreditnotaer, med andre relaterede dokumenter, f.eks. indkøbsordrer, returordrer eller returforsendelser. 

Alle dine dokumenter sammenlignes for at sikre en sammenhæng, hvilket konkret betyder, at når dokumenterne matcher (f.eks. med hensyn til pris eller antal varer), kan de behandles og godkendes automatisk. 

 

Document Approval  

Vil du gerne have dine købsfakturaer og kreditnotaer godkendt inden du betaler dine leverandører? Dokumenter kan godkendes enten direkte fra Business Central eller ved at benytte Continia Web Approval Portal, som giver alle relevante personer mulighed for at tilgå dokumenter, der afventer godkendelse, uanset hvor de befinder sig.  

Samtidig har du direkte adgang til det digitale arkiv, hvilket betyder, at du altid har de rigtige oplysninger ved hånden når du får brug for dem. 

Vil du høre mere om Continia Document Capture eller andet?

Så udfyld kontaktformularen og vi vender tilbage til dig i en fart.