TILLÆGSPRODUKT TIL DYNAMICS BUSINESS CENTRAL

Continia Payment Management

Komplet betalingssuite, der håndterer alt relateret til betalinger mellem din bank og Business Central. 

Hvad er Continia Payment Management?

Administrationen af betalinger kan ende med at blive en kostbar affære for din virksomhed, fordi betalingen af leverandører ofte kan medføre unødvendige omkostninger såsom betalingsgebyrer som følge af for sen betaling, tidsforbrug i forbindelse med korrigering af fejl, mistede betalingsrabatter og ressourceforbrug ved import og eksport af filer til og fra banken. 

Payment Management er en komplet betalingsløsning, der sikrer god kvalitet og giver et højt sikkerhedsniveau gennem hele betalingsprocessen. 

Med Continia Payment Management får du fuld integration mellem dit økonomisystem og din bank, så du kan godkende, sende og modtage ind- og udbetalinger i ét simultant workflow direkte fra Dynamics NAV eller Business Central on-premises til din bank, uden at skulle forlade økonomisystemet på noget tidspunkt.

Drop den manuelle filhåndtering

Der findes to forskellige versioner af Payment Management

Payment Management

Som er kompatibel med Microsoft Dynamics NAV og Microsoft Dynamics 365 Business Central version 13 and 14, on-premises.

Payment Management 365

Som er kompatibel med Microsoft Dynamics 365 Business Central version 15 og nyere versioner, både til cloud og on-premises.

Optimer sikkerheden omkring dine betalingsprocesser

Komplet betalingssuite  

Når du godkender og sender betalinger til banken, får du øjeblikkeligt en kvittering for de betalinger, der leveres, og du er dermed altid opdateret omkring betalinger.  

Leverandørbetalinger og validering af betalingsoplysninger håndteres direkte i Business Central, hvilket minimerer risikoen for fejl og optimerer samtidigt sikkerheden omkring dine betalingsprocesser. 

Hver betaling, statusfiler og kontoudtog overføres automatisk til og fra banken, hvilket betyder, at den tidskrævende og usikre proces med manuel håndtering af fileksport og import til banken minimeres. 

Med Payment Management får du adgang til en bred vifte af betalingsmetoder og sikrer en grundig validering af betalingsoplysninger gennem hele betalingsprocessen. 

Fuldend bogføringen 

Fuldend bogføringen med automatisk import af kontoudtog, automatisk dokument-match, fastsættelse af samlebetalinger og automatisk oprettelse af indbetalingsbilag. Med den avancerede bankafstemningsfunktionalitet får du 100% match på dine leverandørbetalinger. 

Når kontoudtogene for en vis periode indlæses i Business Central, har Payment Management allerede lukket og bogført posterne. Herefter finder Statement Intelligence alle debitorindbetalinger, og opretter disse poster på betalingsbilaget. 

Faste, tilbagevendende poster såsom bankgebyrer håndteres også let og enkelt. Er der uklare poster efter afstemning, såsom fejl i meddelelsesteksten kan disse poster automatisk overføres til en kladde. 

Direkte kommunikation med banken 

Den direkte kommunikation i Payment Management betyder, at du trygt kan downloade valutakurser, gemme indbetalingsfiler og kontoudtog fra banken samt indlæse bankkontoafstemningsfiler direkte i Business Central. 

Løsningen inkluderer direkte kommunikation med flere banker, dog ikke alle. Du kan finde en liste over bankerne, der muliggør direkte kommunikation her.

 

IBAN-opslag 

IBAN-opslag hjælper dig med at oprette leverandørbankoplysninger automatisk. Validering gennem kontrolcifre benyttes som en effektiv måde at minimere fejlede transaktioner ved behandling af internationale og indenlandske betalinger. Med IBAN-opslag kan du automatisk generere bankkontooplysninger baseret på IBAN-numre. 

Vil du høre mere om Continia Payment Management?

Vil du vide mere om, hvordan I kan bruge Continia Payment Management som en komplet betalingssuite, der håndterer alt relateret til betalinger mellem din bank og Business Central?

 

Vi står klar til at hjælpe med opsætning af Continia Payment Management direkte i jeres Business Central.  

Udfyld kontaktformularen og vi vender tilbage til dig i en fart.
Scroll to Top

Kom med til GRATIS WEBINAR

Automatisering af dine CO2 emissioner
 

Få et overblik og data til din ESG-rapportering via Business Central. 

Med BeWo’s AI-drevne CO2 beregningsmotor til ERP-systemer, kan vi hjælpe din virksomhed med at få styr på din CO2 data og emissionsberegning. 

Deltag i vores gratis webinar og hør mere om hvordan det fungerer.