MICROSOFT DYNAMICS SPECIALISTER
Kundecases
Vores passion er at være din betroede rådgiver inden for både implementering, drift og vedligehold af Microsoft Dynamics applikationer.
Vi er specialister inden for en række brancher
Vi leverer højtkvalificerede rådgivnings,- konsulent- og udviklingsydelser, der har til formål at forbedre dine Microsoft Dynamics 365 applikationer, individuelt eller i et sammenhængende økosystem. Vores passion er at få mest muligt ud af dine Microsoft Dynamics 365 applikationer, og være din betroede rådgiver i jeres Digitale Transformationsproces. Vi vil altid have et fokus på løbende at skabe forbedringer, på jeres forretningskritiske processer, ved understøttelse af IT.
I dag hjælper vi vores kunder med NAV, Dynamics AX 4.0 / 2009 / 2012, Dynamics 365 Finance, Supply Change Management, Commerce, Human Resources, Business Central, Power Platform m.m.
Det siger KENT Højtryk A/S
“Så den pakke (red. BeWos løsning), vi har fået her, har været en meget meget stor hjælp for os, med minimum indsats.”
Anders Winther Larsen
Ejer og Direktør, KENT Højtryk A/S
PRODUKTION
KENT Højtryk A/S producerer standard og kundespecifikke Benzin-, Diesel- og Elektriske højtryksrensere og tilbehør til professionelt brug. Hovedmarkederne er landbrug, industri, transport og den maritime sektor.
KENT Højtryk case
I 2021 kom KENT Højtryk over på en Business Central, hvor de tidligere havde NAV. Vi har siden da hjulpet med drift og support.
Dertil har vi også hjulpet med deres data omkring CO2 emissionsberegning, vha. vores samarbejdspartner BeWo.
PRODUKTION
Flügger Group har i alt 7 fabrikker i 4 lande, som producerer både værktøj, maling og designtapeter. Flügger Group er en international koncern med afsæt i Norden. Den årlige omsætning er på cirka 2.200 mio. DKK. Virksomheden er børsnoteret og har ca. 1.600 medarbejdere.
Flügger case
Flügger var på udkig efter en ny ERP-samarbejdspartner til deres Dynamics AX, som kunne rådgive og sparre omkring forretningsudvikling og yde driftssupport.
I december 2023 gik vi i gang med onboarding med Flügger som nye driftskunde i Obtain Group.
Hele onboarding rejsen har været super spændende, og med kæmpe respekt for Palle Andersen, ERP Application Manager hos Flugger og hele hans team.
Det siger Flügger
ERP Application Manager, Flügger
Det siger OnRobot
“Vi synes det har været overdrevet positivt, vi føler at I har været meget grundige og gode til at holde os i hånden og forklarer os, hvad der skulle ske og følger op på tingene. Vi føler at I er meget reelle i det I lover os og kan stå inde for det. Nu er det selvfølgelig forholdsvis nyt endnu, men det er også det, vi har oplevet efterfølgende.”
Dennis
Head of IT, OnRobot
ONE STOP SHOP
One stop shop til end-of-arm-værktøjer til robotindustrien. OnRobot producerer avancerede gribe- og sensorsystemer, samt robotautomatisering til robot producenter.
OnRobot case
Vi startede dialogen med OnRobot tilbage i januar 2024. De var på udkig efter en ny ERP-leverandør, der kunne hjælpe med drift af deres Dynamics 365 F&O, som de bruger i stort set hele virksomheden i dag.
I februar startede vi med onboardingen af OnRobot, til stor glæde for hele virksomheden.
Vi afsluttede onboardingen i maj, og har allerede kørt de første opdateringer.
DISTRIBUTION
Distributionsbranchen har et stadigt stigende behov for at være effektiv, agil og lydhør overfor ændringer i kanalen. For at imødekomme stigende kundeforventninger, er det altafgørende for distributører at styre deres drift og strømline deres forretningsprocesser, for at forbedre forsyningskæden.
Lomax case
Det siger Lomax
“I 10 år har Obtain hjulpet med at designe, udføre og holde Lomax’ ERP-system operationelt. Obtain leverer fleksibilitet og kvalitet på et højt niveau, hvilket er en stor fordel for Lomax, da Lomax skal være i drift 24/7.”
Bente Bech Hansen
ERP Manager, Lomax
Det siger Dana Lim
Morten Bach
ERP Manager, Dana Lim
PRODUKTION
I dagens behovsstyrede miljø står producenter over for et utal af udfordringer og stræber konstant efter at reagere hurtigt på skiftende krav fra leverandører, distributører og kunder. For at holde sig ajour med industriændringer kræver producenter driftsfleksibilitet og skal løbende drive innovation
Dana Lim case
Dana Lim er den førende producent af klæbemidler, fugemasser og fyldstoffer i Skandinavien.
Vi udvikler og producerer kvalitetsløsninger med fokus på kundens behov. Vi tilpasser løbende vores omfattende produktsortiment og tjenester til markedet og handler altid hurtigt. Vores forretning er baseret på tre søjler: Stærk kunde- og markedsorientering; højt specialiseret produktudvikling med fokus på anvendelser og en åben, miljøvenlig og ansvarlig tilgang til forretningen. Vi mener, at disse tre faktorer skaber det mest bæredygtige og langsigtede grundlag for vækst i de kommende år.
RETAIL
Digital transformation har tvunget detailhandlere til at opbygge en fleksibel og problemfri e-handelsplatform, der leverer homogene shopping-oplevelser på tværs af deres forskellige kanaler. Kundeanskaffelse og fastholdelse er nøglefaktorer for succes i nutidens økonomiske miljø.
Matas case
Matas er et af Danmarks mest anerkendte og mest velrenommerede mærker. Matas, der oprindeligt var ejet af et netværk af uafhængige materialister, går tilbage til 1949. I dag er Matas et børsnoteret selskab med mere end 2.500 ansatte, hvoraf størstedelen arbejder i en af koncernens 270 Matas-butikker.
Matas genererer en årlig omsætning på mere end 3,5 mia. Kr. Fra salg af skønheds-, sundheds- og velværeprodukter. Næsten 20% af omsætningen genereres af koncernens private labels, herunder de ikoniske Matas Stripes-produkter, det organiske Matas Natur-sortiment, luksus hudpleje fra Plaisir og det naturlige makeupmærke Nilens Jord.
Det siger Matas
“Obtain har været en betroet partner inden for Application Development & Application support siden 2010. Obtain har altid vist fleksibilitet og leveret meget kompetente ressourcer, både på vores nuværende AX2009 og i vores overgangsprojekt til D365FO.”
Lasse Kamp
ERP Manager, Matas
RETAIL
En af de store udfordringer for retail/detail er POS-systemer og integration til ERP- CRM og andre systemer.
Profil Optik case
Profil Optik er i dag Danmarks førende optikerkæde med 112 butikker. Profil Optik er en del af Synsam Nordic.
Profil Optik har opgraderet deres ERP-system fra den gamle Dynamics AX2009 til Dynamics F&O. Ude i deres butikker har de et POS system, som ikke kan integreres direkte med Dynamics F&O. Derfor har vi lavet en RIS løsning, så de fortsat kan beholde deres POS-system.
Kontakt os og hør hvordan vi kan hjælpe dig i netop din virksomhed
Hos Obtain Group hjælper vi jer med at vælge det rigtige ERP-system, samt implementere, drifte og vedligehold det, så vi sørger for at I bruger applikationen på den bedst mulige måde.
Vi en stor ære i, at mange kunder har været med os i mere end 10 år. For det siger os, at vi gør noget rigtigt.
En af grundene, udover kompetente specialister, er at vi går længere, er mere fleksible end de fleste, og ikke efterlader vores kunder med uløste problemstillinger.
Kontakt os i dag for at få et uforpligtende tilbud på hjælpen og så finder vi en løsning, der passer til jer.