Kundetilfredshed i fokus: Sådan styrker vi vores relationer med vores kunder

Flemming Nissen-Petersen

Customer Succes Manager

  

Dato: 18. juni 2024

Er du klar til at anbefale din leverandør til andre? Det er vores kunder…

Flemming Nissen-Petersen startede i Obtain Group i november 2023, som Customer Success Manager (CSM). Flemming har til opgave at sikre, at vores kunder får fuldt udbytte af deres ERP-løsning og dertil tilknyttede services. Flemming er i frontlinjen med at opbygge og pleje langsigtede kunderelationer, der sikrer vedvarende tilfredshed og engagement, så vi forbliver vores kunders foretrukne ERP-partner. 

 

Flemming har allerede været ude hos vores kunder, for at blive klogere på deres tilfredshed med os som deres ERP-partner, og hvordan vi kan blive endnu bedre til at supportere dem i deres daglige drift. 

 

Baggrund og formål med undersøgelsen

 

Obtain Group er dedikeret til at sikre høj kundetilfredshed, og vi ønsker altid at forbedre vores ydelser og tjenester. Derfor udfører vi en kundetilfredshedsundersøgelse for at få direkte feedback fra vores kunder. Undersøgelsen hjælper os med at identificere områder, hvor vi kan forbedre os og opfylde vores kunders behov endnu bedre.

"Vi vil gerne sikre, at du som kunde får fuldt udbytte af din ERP-løsning og de tilknyttede services. Derfor er det vigtigt for os at vide, hvad vores kunder synes om vores konsulenters kendskab til ERP-løsninger og om vi kan forbedre kvaliteten og værdien af vores ydelser i samarbejdet. Vi er også interesserede i at høre, hvilke nye funktioner eller tjenester vores kunder gerne vil se fra os, samt om de er åben for, at vi introducerer Obtains innovative koncepter, produkter, processer eller værktøjer i samarbejdet."
Flemming Nissen-Petersen
Customer Succes Manager

Resultater fra kundetilfredshedsundersøgelse

  

Mange af vores kunder har svaret på tilfredshedsundersøgelsen, og det er fantastisk at se, hvor tilfredse de er med vores services. Her er nogle citater fra vores undersøgelser:

Baseret ud fra 24 besvarelser

Anvendelse af feedback til produktudvikling og forbedringer

 

Vi sætter stor pris på den feedback, vi modtager fra vores kunder, da det hjælper os med at identificere nye trends og behov. Vi bruger feedbacken til at prioritere vores produktudvikling og sikre, at vi fortsat leverer de bedste løsninger til vores kunder.

Obtain er altid på udkig efter nye muligheder for at forbedre vores ydelser og tjenester, og vores kunders  feedback er afgørende for denne proces. Vi vil fortsætte med at lytte til vores kunders behov og ønsker, for at sikre, at vi er i stand til at tilbyde de bedste løsninger og skabe værdi for vores kunder.

Vil du have besøg af Flemming og en snak om jeres løsning hos os, så tage endelig fat i ham. 

   

Vent ... Der er mere!

Hold dig opdateret med branche-relevante nyheder ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev!

Tilmeld nyhedsbrev

Gå ikke glip af relevante branchenyheder

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag relevante branchenyheder et par gange om året. 


Scroll to Top

Kom med til GRATIS WEBINAR

Automatisering af dine CO2 emissioner
 

Få et overblik og data til din ESG-rapportering via Business Central. 

Med BeWo’s AI-drevne CO2 beregningsmotor til ERP-systemer, kan vi hjælpe din virksomhed med at få styr på din CO2 data og emissionsberegning. 

Deltag i vores gratis webinar og hør mere om hvordan det fungerer.