Microsoft Dynamics 365 udgivelsesbølge 2 i 2023
Administrerende Direktør, Obtain Group
Vi har tidligere præsenteret de nye funktioner i Microsoft Dynamics for 1. udgivelsesbølge i 2023. Nu er 2. udgivelsesbølge i sving og starter med udrulningen d. 1. oktober 2023.
Her kommer der nye funktioner til de forskellige applikationer, både inden for Finance, Supply Chain Management, Project Operations, Commerce og ikke mindst Business Central. Se med herunder.
Indholdsfortegnelse
Business Central
De nye funktioner i Business Central giver mulighed for at optimere processer og udføre opgaver hurtigere med Copilots vejledning. Muligheden for konsolidering af finansielle data er forbedret og det er nu muligt for nye kunder at komme hurtigere i gang.
Finance og Supply Chain Management
Finance
Denne udgivelse af Dynamics 365 Finance fokuserer på at opnå hurtig innovation via automatisering, at gøre medarbejdere effektive ved hjælp af mere intelligent arbejde med kunstig intelligens samt optimere omkostningerne og handle hurtigere med planlægning, prognoser, analyser og indsigt.
Supply Chain Management
De nye funktioner spænder fra produktinformationsstyring, planlægning, lager, salg og indkøb til kompleks produktion, vedligeholdelse af aktiver, lager- og transportstyring, hvor Copilot og AI-innovation er en stor del af det.
Project Operations
De nye funktioner giver mulighed for at forbedre brugervenlighed, ydeevne og skalering til vigtige produktområder såsom projektplanlægning, fakturering, tidsindtastning og kernetransaktionsprocesser.
Marketing
Kunstig intelligens (AI) vil revolutionere marketing, kundeoplevelse og produktivitet. Marketingfolk kan udnytte fordelene ved kunstig intelligens til at analysere store mængder data, få en dybere forståelse af deres kunder på få minutter og optimere enhver interaktion for at skabe engagerende oplevelser, der opfylder og overgår kundernes forventninger.
Commerce
Indeholder revolutionerende kunstig intelligens med copilot. Copilot kan bruges til skabe engagerende marketingindhold, der forbedrer produkter til e-handelswebsteder.
Det bliver også muligt med lagerstatus i realtid i flere kanaler via integration med Dynamics 365 Supply Chains lagersynlighedstjeneste.
Se videoen herunder eller læs mere her
Sales
Der bliver forbedret inden for Copilot, salgsengagement og salgsudførelse og salgsautomatisering. Det er alle funktioner, som skal være med til at forbedre arbejdsprocesser, produktivitet og effektivitet, så der bruges mindre tid på rutineopgaver.
Se videoen her eller læs mere her
Customer Service
Dynamics 365 Customer Service gør det muligt at levere den bedste kundeservice ved hjælp af kundeengagementer, helpdesk-medarbejdersamarbejde, avanceret telefoni og analyser i realtid baseret på kunstig intelligens.
Se videoen herunder eller læs mere her
Field service
I udgivelsesbølge 2 i 2023 introduceres forbedrede produktivitetsfunktioner, herunder forbedret IoT-klargøring, strømlinet administration af arbejdsordrer og forbedringer for frontlinjemedarbejdere, der bruger Field Service-mobilapplikationen.
Optimering af ressourcestyring og -planlægning er vigtige fokusområder i administration af teknisk servicestyring. Den opdaterede skematavle gør det nemmere end nogensinde for koordinatorer med forbedringer og fokus på flere dages planlægning.
Kontakt Michael Klahsen
Administrerende Direktør, Obtain Group
Hvis du ønsker at høre mere om Microsoft Dynamics 365 og hvordan vi kan hjælpe jer.
Hold dig opdateret med branche-relevante nyheder ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev!
Gå ikke glip af relevante branchenyheder
Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag relevante branchenyheder et par gange om året.