Microsoft Dynamics 365 udgivelsesbølge 2023 > Customer Service
Administrerende Direktør, Obtain Group
Vi dykker lidt ned i de nye funktioner, der er (på vej) i Microsoft Dynamics 365 udgivelsesbølge 2023. I denne omgang ser vi nærmere på Customer applikationen.
Indholdsfortegnelse
Konfigurer Customer Service-funktioner med et enkelt klik
I dit Customer Service Administration kan du konfigurere funktioner i Customer Service som livechat og talekanaler med blot et enkelt klik med de anbefalede oplevelser med Helpdesk-medarbejder og indsigtsfunktioner.
Det kan bl.a. være chat- og stemmekanaler opsat med de smarte standardindstillinger, en profil med multisessionsoplevelse, funktioner med kunstig intelligens, links til relaterede administratorapps, fx Power Platform Administration.
Forudsig efterspørgsel af helpdesk-medarbejdere til at håndtere kundesamtaler
I denne udgivelse kommer der mere detaljerede helpdesk-medarbejderprognoser med 15-minutters intervaller, som kundeservicechefer kan bruge til at oprette helpdesk-medarbejderplaner for deres kommunikationskanaler.
De har nu mulighed for at forudsige daglige sags- og samtalemængder og kan automatisk registrere sæsonbestemt historisk trafik for at kunne forudsige samtalevolumen under særlige sæsonbegivenheder.
Det er også muligt at forudsige antallet af helpdesk-medarbejdere, der er nødvendige for at håndtere forventede samtalemængder med 15 minutters intervaller.
Opsummere samtaler med Copilot
Copilot i Dynamics 365 Customer Service lader helpdesk-medarbejdere hurtigt opsummere samtaler med generativ kunstig intelligens. Copilot genererer automatisk oversigter over chat og transskriberede stemmesamtaler. Kundeservice-helpdesk-medarbejdere kan få kortfattede og præcise opsummeringer af kundeproblemer, herunder fejlfindingstrin, fejlkoder, løsningsforsøg og samtaleresultater.
Copilot eliminerer behovet for, at helpdesk-medarbejdere skal gennemsøge lange udskrifter, hvilket gør dem i stand til at levere exceptionel hurtig kundeservice.
Hold chatdeltagere informeret, når felter opdateres
Med pakken af Teams-samarbejdsfunktioner kan du ikke kun starte en chat med brugere, der er forbundet til en Dynamics 365-post, men nu kan du også holde dem informeret, når noget på posten ændrer sig. Hvis der f.eks. er en chat forbundet med en sag, vil alle chatdeltagere blive underrettet, når sagens prioritet ændres.
Denne tidsbesparende funktion hjælper med at holde alle informeret uden nogen manuel indsats.
Kontakt Michael Klahsen
Administrerende Direktør, Obtain Group
Hvis du ønsker at høre mere om Microsoft Dynamics 365 og hvordan vi kan hjælpe jer.
Hold dig opdateret med branche-relevante nyheder ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev!
Gå ikke glip af relevante branchenyheder
Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag relevante branchenyheder et par gange om året.