Gratis webinar med DynamicWeb
Administrerende Direktør, Obtain Group
I samarbejde DynamicWeb holder vi et webinar om, hvordan I kan digitalisere jeres reservedelssalg og opnå mere eftersalg og større kundetilfredshed med en online webportal, der kan integreres med jeres ERP-system.
Webinaret er til produktionsvirksomheder og distributører, som i dag tilbyder reservedelssalg, og som ønsker at digitalisere denne proces, så I på sigt, sikrer jer en bedre service, færre fejl og returordre, præcise produktdata direkte fra jeres PIM- eller ERP-system, altså en online løsning, så dine kunder kan bestille produkter 24/7.
DynamicWeb vil fortælle om deres eCommerce løsning med reservedelsportal, og Obtain Group vil vise integrationen af ERP-systemet (Microsoft Dynamics F&O, AX) til reservedelsportalen, som sikrer en sikker drift hver dag.
Webinaret foregår online onsdag d. 15. november kl. 10:00-11:00.
Webinaret bliver optaget, så hvis du ikke kan deltage på det tidspunkt, så meld dig på alligevel, så får du optagelsen efterfølgende.
Kontakt Michael Klahsen
Administrerende Direktør, Obtain Group
Hvis du ønsker at høre mere om Microsoft Dynamics 365 og hvordan vi kan hjælpe jer.
Hold dig opdateret med branche-relevante nyheder ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev!
Gå ikke glip af relevante branchenyheder
Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag relevante branchenyheder et par gange om året.