ERP-LØSNING TIL SMÅ OG MELLEMSTORE VIRKSOMHEDER

Microsoft NAV (Navision)

Efterfølgeren til Navision og forgængeren til Dynamics 365 Business Central.

Ønsker du vedligeholdelse eller opgradering af Dynamics NAV, så lad os hjælpe dig. 

Microsoft NAV

Microsoft Dynamics NAV er et ERP-system til små og mellemstore virksomheder, og hed tidligere Navision. I oktober 2018 kom efterfølgeren, som er Dynamics 365 Business Central.

Navision og Microsoft Dynamics NAV har gennem tiden hjulpet utallige virksomheder verden over, når de skulle styre økonomi, bogføring og andre vigtige arbejdsprocesser. Det er et ERP-system, hvor alle økonomi- og forretningsprocesser samles i ét fælles system.

Dermed kan alle arbejde i samme system, hvor alle adgang til samme mængde data og funktioner. Dette gør arbejdsgangen langt mere effektiv og agil, samtidig med at man undgår dobbeltarbejde.

 

Til orientering har Microsoft stoppet supporten til Navision. Det er kun sikkerhedsopdateringer, der er tilgængelige frem til 2028. Læs mere her

 

Ny bogføringslov > Digital bogføring

Vær også obs på de den nye bogføringslov, om krav til digital bogføring. Læs mere om de nye regler for digital bogføring pr. 1. juli 2024. 

  

Hvis I bruger Microsoft NAV i dag, anbefaler vi at I enten sørger for vedligeholdelse, samt tilretninger i forhold til den nye bogføringslov, eller at I opgraderer til Microsoft Dynamics 365 Business Central.

Læs med herunder.

Ønsker du drift og vedligehold af NAV?

Der er stadig en del virksomheder, som fortsat kører på NAV, men tit kræver det ekstra vedligeholdelse. Dette kan vi hjælp med ved at tilbyde Application Management Service og Automatiseret test.  

 

Overvejer I at udskifte Dynamics NAV?

Overvejer I at udskifte jeres nuværende ERP-løsning? Så bør I overveje Dynamics 365 Business Central. Business Central er den nyeste udgave af Microsofts ERP-løsninger, og er efterfølgeren til Dynamics NAV og Navision. Så hvis I har en af de to løsninger i øjeblikket, kan I overveje at opgradere til Business Central. Her kan I nemlig få alle de nyeste funktioner, og alle de vigtige opdateringer, samt et ERP-system, der lever op til Erhvervsstyrelsens krav om digital bogføring

Hverken Dynamics NAV eller Navision bliver opdateret længere. Og al support er også stoppet (læs mere her). Læs mere om opgradering fra NAV til Business Central her

   

Rådgivning om det rigtige valg af ERP-system

Hvis jeres virksomheds behov har ændret sig, og jeres ERP-system kræver lidt mere, kan vi anbefale Dynamics 365 Finance & Supply Chain Management. Er du i tvivl om forskellen, så læs sammenligningen af de to ERP-systemer her.   

Hvis du er i tvivl om, hvad du skal vælge, kan du altid kontakte os og få en kompetent og ærlig rådgivning samt et uforpligtende tilbud på enten vedligehold eller opgradering af Dynamics NAV.

 

Få hjælp til Dynamics NAV eller Navision

Hvis I skal have hjælp til driften af Dynamics NAV eller Navision, kan vi hjælpe jer hos Obtain Group. Vi har over 25 års erfaring med at støtte vores kunder med løsning af forretningskritiske udfordringer og forbedringer, applikationsudvikling og applikations management support.

Vi kan hjælpe jer, så systemet er opsat på den bedst mulige måde, og vi sørger for, at I bruger softwaren optimalt bl.a. ved hjælp af integrationstest og automatiseret regressionstest.

Udfyld formularen og vi kontakter dig snarest.
Scroll to Top

Kom med til GRATIS WEBINAR

Automatisering af dine CO2 emissioner
 

Få et overblik og data til din ESG-rapportering via Business Central. 

Med BeWo’s AI-drevne CO2 beregningsmotor til ERP-systemer, kan vi hjælpe din virksomhed med at få styr på din CO2 data og emissionsberegning. 

Deltag i vores gratis webinar og hør mere om hvordan det fungerer.