Microsoft Dynamics 365 udgivelsesbølge 2023 > Customer Service

Michael Klahsen
Michael Klahsen

Administrerende Direktør, Obtain Group

Vi dykker lidt ned i de nye funktioner, der er (på vej) i Microsoft Dynamics 365 udgivelsesbølge 2023. I denne omgang ser vi nærmere på Customer applikationen.
 

Se release planner over alle funktioner her. 

Kilde: Microsoft

Indholdsfortegnelse

Konfigurer Customer Service-funktioner med et enkelt klik

I dit Customer Service Administration kan du konfigurere funktioner i Customer Service som livechat og talekanaler med blot et enkelt klik med de anbefalede oplevelser med Helpdesk-medarbejder og indsigtsfunktioner.

Det kan bl.a. være chat- og stemmekanaler opsat med de smarte standardindstillinger, en profil med multisessionsoplevelse, funktioner med kunstig intelligens, links til relaterede administratorapps, fx Power Platform Administration.

Læs mere her 

Forudsig efterspørgsel af helpdesk-medarbejdere til at håndtere kundesamtaler

I denne udgivelse kommer der mere detaljerede helpdesk-medarbejderprognoser med 15-minutters intervaller, som kundeservicechefer kan bruge til at oprette helpdesk-medarbejderplaner for deres kommunikationskanaler.

De har nu mulighed for at forudsige daglige sags- og samtalemængder og kan automatisk registrere sæsonbestemt historisk trafik for at kunne forudsige samtalevolumen under særlige sæsonbegivenheder.

Det er også muligt at forudsige antallet af helpdesk-medarbejdere, der er nødvendige for at håndtere forventede samtalemængder med 15 minutters intervaller.

Læs mere her

Billede fra Microsoft

Opsummere samtaler med Copilot

Copilot i Dynamics 365 Customer Service lader helpdesk-medarbejdere hurtigt opsummere samtaler med generativ kunstig intelligens. Copilot genererer automatisk oversigter over chat og transskriberede stemmesamtaler. Kundeservice-helpdesk-medarbejdere kan få kortfattede og præcise opsummeringer af kundeproblemer, herunder fejlfindingstrin, fejlkoder, løsningsforsøg og samtaleresultater.

Copilot eliminerer behovet for, at helpdesk-medarbejdere skal gennemsøge lange udskrifter, hvilket gør dem i stand til at levere exceptionel hurtig kundeservice.

Læs mere her

Hold chatdeltagere informeret, når felter opdateres

Med pakken af Teams-samarbejdsfunktioner kan du ikke kun starte en chat med brugere, der er forbundet til en Dynamics 365-post, men nu kan du også holde dem informeret, når noget på posten ændrer sig. Hvis der f.eks. er en chat forbundet med en sag, vil alle chatdeltagere blive underrettet, når sagens prioritet ændres.

Denne tidsbesparende funktion hjælper med at holde alle informeret uden nogen manuel indsats.

Læs mere her

Billede fra Microsoft

Kontakt Michael Klahsen

Administrerende Direktør, Obtain Group

Hvis du ønsker at høre mere om Microsoft Dynamics 365 og hvordan vi kan hjælpe jer. 

Vent ... Der er mere!

Hold dig opdateret med branche-relevante nyheder ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev!

Tilmeld nyhedsbrev

Gå ikke glip af relevante branchenyheder

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag relevante branchenyheder et par gange om året. 


Scroll to Top